HUVIRINGID MÄHE VABA AJA KESKUSES

 

 

KOKANDUSRING "TERVIS KÄIB KÕHU KAUDU" 

Ringitegevus toimub iga kuu viimasel reedel kell 17.00!

Osalemiseks on vajalik registreeruda aadressil: mahe@piritavak.ee või telefonil 53004080.
Osalemine on tasuta, kuid eeldab seda, et noor hakkabki ringis osalema. Kohtade arv on piiratud!

Noored saavad välja pakkuda toite, mida nad sooviksid ka edaspidi oma kodudes valmistada ning räägime ka tervislikust toitumisest. Ringitegevuse eesmärgiks on õppida edaspidiseks eluks kasulikke oskusi ning saada harjumus ise süüa valmistada. Tervis käib kõhu kaudu kokandusringi teiseks eesmärgiks on noored viia kaugemale poolfabrikaat toiduainete tarbimisest ja rämpstoidust. 

Iga tunni lõpus saab noor endaga koju kaasa ka juhendi ning koostatakse isiklik retseptimapp.


FOTOGRAAFIA RING

Ringitegevus toimub kaks korda kuus, iga kuu esimesel ja kolmandal reedel kell 16.00!

Fotograafia ringis õpime kuidas töödelda pilte, teha fotot, kasutada statiivi, kuidas teha stuudio fotot ja palju muud fotograafia huvilistele vajalikke teadmisi. Oodatud on kõik fotograafiahuvilised noored!

 


KUNSTI- JA MEISTERDAMISRING

Ringitegevus toimub iga kuu teisel reedel kell 16.00!

Uue kooliaasta algusega jätkab oma tegevust suvepuhkuselt uute ideedega tagasi tulnud kunsti – ja meisterdamisring. Uued mõtted, põnevad kunstitehnikad, asjadele uue elu andmine ehk taaskasutus – just need kirjeldavad uuest kooliaastast taasalustavat ringi. Tule kohale ja pane oma loovus proovile. Ootame nii uusi kui ka varem käinud noori, sest teemade valik on lai ja tegevust ka n-ö vanadele kaladele. Põnevat meisterdamist on muudki. Oodatud kõik lapsed ja noored. 

 


PILATESE TREENINGUD MÄHEL (TÄISKASVANUTELE)

1 kord nädalas. Esmaspäeviti kell 18:45

Joseph H. Pilatese enda poolt välja töötatud meetod püüab arendada täiusliku kontrolli keha üle. Tänapäeval võib pilatest pidada üheks taastusravimeetodiks- ravi ehk tervisevõimlemiseks. Pilates ei ole ainult füüsiline treening vaid nõuab ka vaimset keskendumist, et tagada liigutuste kvaliteet ja aidata saavutada vaimne ja füüsiline tasakaal. Harjutusi sooritades lähtutakse põhiprintsiipidest: õige hingamine, neutraalne rüht, keskendumine, kontroll, liigutuste täpsus ja sujuvus. Kõik pilatese liigutused tulevad jõujaamast ehk "kontrolli keskmest". Jõujaam koosneb kõhu-alaselja, reie sisekülje - ja tuharalihastest. Lisaks pööratakse suurt rõhku vaagnapõhja- ja süvakõhulihaste tunnetamisele ning treenimisele. Pilates sobib kõigile, kes soovivad enda tervist võimlemise abil parandada, säilitada ja ennetada vigastusi. NB! Treeningule tulles kaasa võtta isiklik treeningmatt.

Registreerumine ja info madli.toots@gmail.com; 56652081


Võid ka ise pakkuda meile, millisest uuest ja huvitavast ringist tahaksid osa võtta! Kõik ideed on oodatud!

 

 

PIRITA VABA AJA KESKUS • MERIVÄLJA TEE 3 • 11911 TALLINN • TEL: 645 7625 • PIRITAVAK@PIRITAVAK.EE